Kullanici1 eczanedeki calısanlar uzerıne yazmadımı canım sabah bır tane ac karnına iç bide gece yatarken ıc ben oyle yapıyordum ama kımısı de sadece gece yatarken ıkı tane ıcıyormus . Benım sabahları col asırı mıdem bulanıyordu kahvaltı bıle yapamadıgım oluyordu sabah ac karnıan o yuzden ıcıyordum sonrasında rahat kahvaltı yapıyordum 🙏