Merhabalar 22+4 günlük gebeyim dün rutin kontrol için gittim ultrason ve vajinal ultrasonla bakıp rahimde kısalığın sınırda 2.5 cm olduğunu erken doğum riskim olduğunu söyledi ve ilaçla iğne verip dinlenmek gerektigini söyledi bı kaç gün önce farklı bir şehirde bayağı deneyimli bir perinatoloji uzmanına detaylı ultrason için gittim şu ana kadar kimse böyle bir durumdan bahsetmedi çok korkuyorum aynı şey söylenip iğne ve ilaçla düzelen var mı ya da gebeligi son haftasına kadsr giden, bide neden ortaya çıkmadı şimdiye kadar doktorların bir ihmali var mı başka bir doktora daha gitmeli miyim yardimci olursanız çok sevinirim?