Babywho Bebeğim 2 hafta geriliği var. Nst sıkıntı yok, detaylı ultrasonda sıkıntı yoktu, hareketli bir hali.. Bebeğe Kilo aldıracak şeyler nelerdir?
Sibelklk28 Babywho biZimde 2 hafta geriliğimiz vardı ama 2 haftada kapattık arayı. Her gün 2 bardak süt sabahları kaşar,yumurta,pekmez yedim. Bulgur pilavı tükettim özellikle onunda faydası oluyomuş oyle duymuştum. Ceviz ve avokadoda kilo yapıyomş
Zeze-29 Kaşar peynir, muz, kavrulmuş badem, ceviz, mutlaka bunları tüketmelisin, karbonhidratlı gıdalardan uzak dur mineralli su soda maden suyu meyve tüketmelisin 🥰
izobellaaa-_- Sabahları aç karna direk kalkınca muz avokado pekmez özü karıştırıp püre haline getirip yiyorum 2 gün oldu başlayalı bakalım bebek de ne gibi gelişim olacak dene istersen 🥰
eylulmomm @Babywho karpuz kilo akdiriyormus nenem söylemişti 😁 bende çok yiyorum bebeğimin kilosu iyi gidiyo bide muz çerez kaşar bunları denedim ve faydasını gördüm
Sibelklk28 Babywho 34. Haftada söylemişti doktor. Kilosu 1900 minyon bi bebek falan dedi ama şuan 40. Haftaya giricez 3.500 kilodan fazla hala kilo almaya devam ediyo.
izobellaaa-_- Babywho tadı da çok güzel oluyor dene canım zaten normal de de avokado anne sütü değerindeymiş aç karna içmeyi unutma direk gitsin :)
kizannesiyimm Kızımın bel çevresi bir hafta geriden geliyordu zayıf bir bebek olacak demişti doktor. Muz, bal ve sütü blendırda çekip içtim her gün. Bir de peyniri eksik etmedim her gün yedim. 10 günde yarım kilo almış küçük hanım 😂