Selam kızlar,
Çevremde hiç yakın zamanda hamile kalan kadın olmadığı için kendimde olan en ufak belirtiyi evhamlanıyordum. Beklemediğim bi zaman da hamile olduğumu öğrendim. YouTube da bu doktorun videolarına denk geldim. Çok bilgilendirici bir doktor. Tavsiye ediyorum. Dayanamadım kitabını da aldım. Şu an okuyorum. Karın ağrım neden oluyor, kabızlık normal mi, mide bulantısı nasıl geçer? Hepsini detay detay anlatmış. Hamile kalmadan önce de yapılması gerekenleri söylemiş. Keşke daha önce okusaydım. Hele bi de 9 ay 10 gün hafta hafta neler olacak hepsini anlatıyor. İçim çok rahatlıyor normal olduğunu okuyunca. Kendisini tanımıyorum İstanbul’da bir doktormuş ama bu kitap ve videoları sayesinde gitmiş kadar oldum. Tavsiyemdir.