Senanur567 Gulcin33 12 haftada başka ilaçlar veriyorlar diye biliyorum bende yrn ikili tarama testi için gidecem bende merak ediyorum hangi ilaçları yazacak yoksa folik asitide devam mi et diyecek
Eldgrn Gulcin33 12+6 ama bu gün gidebildim doktor kesti folik asidi onun yerine başka ilaçlar vitamin balık yağı vb şeyler verdi
Esraerdemserin Gulcin33 dün 12+6 da gittim doktora ilactan 13 tane kaldı bitince vitamine baslicam vitamin yazdı doktor
HanifeAhmet Gulcin33 folbiolu bıraktırdı bana doktorum doğurana kadar venilac içiyorsun demişti hâlâ kullanıyorum 23 olcaz birazdan
Gulcin33 Senanur567 bende haftaya taramaya gidicem o zaman mı değiştirir acaba kullanmasam mı kontrole gidene kadar kararsızımm
izobellaaa-_- Ben başından başladım şuan 33 haftalığım ve hala içiyorum valla içmekten de sıkıldım genelde bu aralar unutuyorum sonra da vicdan yapıyorum 🤦🏻♀️ Artı birde kan hapı da başından sonuna kadar devam edecek mişim
Gulcin33 izobellaaa-_- bende yeni olmasına rağmen unutuyorum bazen ya unutmak sorun olur mu ki bir kaç günden acaba
Senanur567 Gulcin33 ben gittim sordum balık yağı yazdı ilaç yazdığına göre folik asit kullanma demek oluyor kullan yada kullanma demedi balık yağı yazdı
Aslimsii07 Gulcin33 aşkom ne yapabilirsin biliyor musun ekmek varya ona 9 damla üzerine peynir koy yada başka bişey hissetmezsin bile ben zaten devit 3 üstüne decavit içiyorum karnım doyuyor 😂