Minnacksevdack Kızlar merhaba , 38+3 teyim. Bu hafta kontrolüm var ama doktorum çatı muayenesi falan olmam için bir şey söylemedi. Hatırlatacağım gittiğimde. Siz kaçıncı haftanızda oldunuz ?
Sibelklk28 Minnacksevdack eğer normal doğum şeklinde ilerliyorsanız 38. Haftada muane ediyolar. Ha bide bebek dönmüşse. Bebek dönmemişse çatı muanesi için acele etmiyorlar
TBeyza Merhaba ilki normal doğum yapmış birine 2.gebelikte de çatı muayenesi yapılıyor mu bilen varmı acaba
Hatice2323 TBeyza canim valla haftaya gidince yapılacak çünkü ilk dogumum çok zordu ve devlet hastanesinde hiç cati muayenesi felan olmamistim doktora anlatınca haftaya bakalim dedi. Çünkü zor doğum sonrası kızımın sol kolunu incitmisler oynatamiyordu
Defne_m 37 de baktı bana ve öncesinde haftaya kontrolünde çatı muayenesi yapıcam diye bilgilendirmişti ama her doktor farklı tabiki bazıları doğuma kadar hiç bakmıyormuş
TBeyza Hatice2323 ya kıyamam teşekkür ederim cevapladiginiz için uzun süredir aklımda kalan bı soruydu