Minnacksevdack Serifeeeua göbeğim ne zaman çıkmaya başladı o zaman başladım ben de krem kullanmaya. Lierac kullanıyorum. 38+3 teyim. Çok şükür çatlağım yok 🌸🧿
Ga1905 Bioil çatlak kremi iyi diyorlar canım bende onu sipariş ettim 20. Haftadan sonra başlanıyor normalde ama senin karnın erken belirmeye başladıysa kullanabilirsin bence daha iyi olur