16esranur iki gebeliğimde de hem asprin hem de iğne kullandım. İğne kullanmaya da devam ediyorum doğuma kadar. Asprini de 32. Haftada bıraktırdı doktorum. İğne 4000 lik olandan enox kullanıyorum diğer gebeliğimde de clexan 4000 lik kullandım. Bebeğin hareketlerini etkilemiyor aksine kullanmayınca sıkıntı yaratır ben ilk bebeğimi pıhtılaşmadan kaybettim 32. Haftamda bilmiyorduk pıhtılaşma olduğunu. Daha sonra öğrendik genetik test ile