Merhaba sevgili anneler…
Ben anne oldum…
Sizinle bu sürecimi paylaşmak istedim..
04.08.2022 tarihinde doğum yaptım.
Sabah 05.00 da suyum ve nişanım geldi.
Heyecan, sevinç ve şaşkınlık duyguları arasında gidip geldim.
Hem kızıma kavuşmanin verdiği mutluluk hemde ilk defa bu duyguları yaşadığım için bilinmezlik hissi yaşadım diyebilirim.
Panik yapmadan biraz beklemek istedim, sancım yoktu çünkü.
Hemen hemen 1 saat kadar bekledim,
Doktoruma haber verip hastaneye gittik eşimle birlikte 07.00 civarı hastaneye girdik diyebilirim.
Açılmam olmadığı için suni sancı verdiler serum ile.
Suni sancınin serumla verildiğini bilmiyordum misal olarak 😅
1 cm açılma ile başladık 4 cm açılmaya kadar ulaştık saat 12 oldu,
Doktorum bu açılma ile normal doğuma alamayacağını suyumunda daha fazla bitmemesi gerektiğini söyledi. Ve zorunlu sezeryan için ayarlama yapıldı.
Normal doğum olmasını çok istemiştim oysa kısmet olmadı.
Spinal anestezi ile sezeryan sürecim başladı,
5 dakikada bitti 😅 hiç bu kadar çabuk olacağını da düşünmemistim. 13.32 de
Kızıma kavuştum çok şükür…
Ertesi günde taburcu oldum.
Elhamdülillah hiç bir sıkıntı yaşamadan kızım bize biz kızıma alışmaya çalışıyoruz..
Rabbim evlat sahibi olmak isteyen herkese bu duyguyu nasip eylesin inşaallah…
Hamile olup doğum yapacak olan annelere de bir an önce evlatlarına kavuşmayı nasip Eylesin Rabbim sağ salim inşaallah..
Allah’a emanetsiniz ♥️