Selam kızlar.. Bugün böbrek stentlerim yüzünden acillik oldum🤭 Gitmişken stentlerime bakıldı, birde bebeğimizede baktıralım dedik.. Bebeğimin kafa tası 29+6 lıkken kemikleri 28+3’müş.. Ama normal dedi fakat şuana kadar hep aynıydılar yani kadın doğuma gittiğimde hep aynı hesap çıkıyordu.. Sol tarafıma yatamıyorum stentlerimin yüzünden ve bebek en çok sol tarafa yatınca rahat büyürmüş.. Kemiklerini geliştirmek için ne yapabilirim? (süt hariç herşey yiyip içebilirim) şimdiden allah razı olsun🤰