Ziynet4459 08529676 2 taksit yatıyormuş bende Eylül 1 de çalışabilir raporu alıcam şirkete verirken teyit ettiririm😂😂
Sibelklk28 08529676 2 parça şeklinde rapor verildiği için ücrette 2 parça halinde yatıyor. Raporun bittikten sonra 10 gün içinde yatıyor
08529676 Tospikannesiiiii ilk rapor parasını ne zaman yaptırıyorlar doğum yaptıktan sonra mı çünkü raporumda bitiş tarihi görünmüyor
Sibelcvn Tospikannesiiiii kaç hafta izin almıştınız acaba? Bende 32 haftalığım ama şimdi almak istemiyorum doğumdan sonra daha çok izin lazım olur diye zAten homeoffice evimden çalışıyorum rahatım çok şükür
Ziynet4459 Ezgi2727 randevu bulmakta sıkıntı ben hala randevu bulamadım devlet hastanesinde takipliyim olmazsa araya birilerini sokup kaynak yapıcam😂😂
Nesibenur 27 Eylül de benim Boyner de çalışıyorum şirket her ay maaşımı yatıracağını devletten yatan parayı da ben onlara göndermem gerektiğini söylediler özel sektör iyi olacak bu durum yani
Tospikannesiiiii 08529676 bitiş tarihi yok çünkü sizin dogum yaptıgınz gündür bitişi dogum yaptıktan kısa süre sonra yatmıştı
Tospikannesiiiii Sibelcvn izin toplam 16 hafta 8 öncesi 8 sonrası şeklinde alabiliyorsunuz 32 de isterseniz de 32 de gidip çalışabilir rspıru alıp 37 e kadar çalışıp 16 haftayı ondan sonra kullanabiliyorsunuz ama 32 de mutlaka ya çalışabilir ya çalışamaz almanız lazım