Evet Sonunda Banada Yazmak Nasip Oldu , Arife Günü Gecesi Belimde Bi Agrı Vardı Ama Pek Oralı Olmak İstemedim Uyudum Ve Bayramın Birinci Günü Kalktıgımda Kasıklarımda Hafif Agrı Devam Edıyordu Gittikce Yükselince Doktoruma Gittm Ve Herseyın Güzel Olduğunu 1 santım acıklık olduğunu söyledi ve eve geldım yürüyüş yapmaya normal hayatıma devam ederek evımde sancımı cektım ve bu sancı bayramın bittişine kadar sürdü ve 4 . Gün artık dayanamayacak kadar rahmime vuran agrı ile doktora gittim geri eve döneceğim umudu ile ve 4 santım acıklık olduğu direk yatış yapılması gerektini söyledi doktorum suni sancıyı almaya başladıkca adet sancısı gıbı vuran agrılarım başladı gittikce alıştırma yapa yapa yükseldi Rabbimin Hikmeti O kadar Büyük Ki o dayanılmaz cok kotü zor diyenleri dinlemeyin Rabbim cok guzel bir sekilde ikerletiyor HAMDOLSUN sancılar ile ıkındım ebe ne derse yardımcı olmaya calıstım 3 saatlik suni sancı sonunda ameliyat haneye cıktık ve başı geldıgı andan sonrası bittiyor sankı o acıları yaşayan ben degıldım küçücük bedenıni göğsüme koyduklarında tüm sancılar unutuluyor sanki onunla birlikte bende doğdum Tüm Herşey İlmek İlmek İkerliyor Rabbim İsteyen Herkese Nasip Etsin