Gokturk07 bizdede var canm 20. Haftalarda leke küçüldü .şuan 35 haftaligiz hala var detaylida yaptrmadim bn tek başına o parlaklık bı sorun teşkil etmiyor dedi Dr bize ama yine dediğiniz gibi ufak bı risk koştu . Ama sorun olsa da olmasa da bebisimden vazgecmiyecegim için Rabbime tevekkül ettim inşallah skintisiz alırız bebislerimiz i kucagimiza 🙏