Sevgili anne adayları. Bebek için şampuan dışında ne almam gerekiyor. Yağ , nemlendirici, vücut sütü hangileri kullanılıyor. Şampuan için bübchen önerdiler. Sizler neler aldınız.Tecrübeli annelerimizden de yorumlar bekliyorum. Bir de yenidoğduğunda normal liflede yıkanır diyorlar. Normal lif mi yoksa başka bebe liflerinden mi almalıyım🫶