Merhabalar 4 gun once sezeryanla dogum yaptım bebeğime benden baska bakacak kımse olmadığı ıcın aynı gun ayaga kalkmak zorunda kaldım ve ılgılenmek zorunda kaldım esımde yanımdaydı ama ne kadar benım gıbı bakabılırdır bu 4 gunluk surede dıkıslerımı zorlamısıö ve morardı yara kenarları be agrı yaptı drum cok fazla aykata kalmıssın ve yorulmuşsun az kalsın dıkıs acılcakmıs 7 gun yatman gerekıyor en az dedı ıyılesmen ıcın boyle bır durum ısterım kımsenın basına gelmesın ama yasayan var mı nasıl ıyılestınız ılaclarımı ve kremlerımı kullankyorum deneyımlerınız paylasırsanız cok mutlu olurum 😍🤲🏻