Busravezeytin hiçbir şeyden olmasa stresten doğurtacaklar. Ama şuna dikkat edin baş aşağıdan ziyade benim bebeğim çok aşağıdaydı. Doktoruma söyledim haklısın dedi rahim ağzını ölçtü incelme var dedi erken doğum tehdidim vardı ama toparladık şuan. Yani pozisyondan ziyade bebeğin aşağıda olması, kanamanın sancının olması vs bunlar önemli. Yoksa pozisyonun bi önemi yok o haftalarda.