Zorlu bir hamilelik sürecinden sonra artık sona yaklaştık ve doğum için bugün gün almış bulunmaktayız. 29 Ağustos da prensesim geliyor inşallah. Epilepsi ve hipertansiyon hastası olduğum için normal doğum önerilmedi. Genel anesteziyle sezeryan olcam. Tecrübeli annelerden bilgi alırım bi dal 😁