Boş değildir, benim de ilk önce sadece biraz tiksinme ve azıcık koku vardı. 7+6 Dayım. Coştuk kusmalar, kokular. Yemek yiyememeler. Hele sabahları mide bulantısı. Ne güzel bak geç yaşa keyfini çıkart iyi düşün bebişini düşün sağlıklı olduğunu kucağına aldığını düşün 💕🤰🏼