Merhabalar. 36. Haftadayım. Bugün kontrolümüz vardı. Doktorum Bebeğimin yan durduğunu henüz doğum kanalına girmediğini söyledi. Daha sonra vajinal muayene yaptı ve su an bebeğin kafasına dokunmam gerekirdi ama yan durduğu İçin ulaşamıyorum yani kanala girmemiş dedi. Genelde bu haftalarda girmesi gerekirdi 3eylüle randevu verdi tekrar pozisyona bakılacak ve eğer pozisyon değişmediyse seni üzmenin anlamı yok sezeryanla alırız dedi. 3eylül de 38+5 olacak o gün bile alabilirim ya da tam 39 da dedi. Bilmiyorum biraz kafam karıştı. 36. Haftada yan durması kanala henüz girmemiş olması sizce anormal mi yani girme ihtimali değişme ihtilami yok mu? Bu arada normal doğum olsun diye bir diretmem yok iki doğum şekili için de bir fikrim yok hangisi sağlıkla bebeğime kavuşturacaksa o olsun sadece böyle bisey yaşayan ve sonradan normal yapan veya aynen doktorun dediği gibi dönmeyen ve sezeryan olanlardan tecrübelerini yazmalarını bekliyorum💖🙏🏼 Sevgiler