mylittlebabym
tazecikannee bi kaç gün önce aynı durumu yaşadım ve ben de 6+2 yim. Daha yoğun olduğu için telaş yapıp doktora gittim. Bebiş gayet iyi yerleşme kanaması olabilir dediler. Ama kahverengi olması iyi demişti doktorum, kırmızı, pembeye dönmesini istemeyiz dedi. Maalesef yaşadığımız şeyler etkiliyor bu haftalarda. İçiniz rahat etsin doktorunuza gidin sizde, evde düşündükçe rahat edemiyoruz. İnşallah sağlıkla gelsinler.