lavanta35 merhaba bende 27+4 üm bende ilk haftadan belli var 10gün arayla tekrarlıyor antibiyotik kullanıyorum suanda sabah 500mg akşam 500mg antibiyotik alıyorum gecsede geri başlıyor, lavabo sıklık sebebi bebiş büyüdüğü için sanrm ben 5dkkaya bir gidiyorum usandım gıtnekden az bişey de gelse cokmu gıbı hıssettırıyor hatta arada baskı yapınca bebiş altıma kacırıyorum 🤦♀️🤣