Aslan04 Kizlar gun icinde hic dinlenemiyorum gun icinde 1 2 kez cok siddetli kramp 1 2 dk giriyor sonra geciyor normalmi doktorum normal dedi
Baltopu2 Aslan04 canım haftamız günümüz aynı,bende de oluyor gayet normal.Başımı yastıktan kaldıramıyorum sende mi öylesin ?
Aslan04 Baltopu2 hayir canim ben mecbur hep.ayaktayim kaynanamlar burda kimseye de soylemedim halen bi kaybim var ama her gun 1 2 kez kramp sanci cok giriyor sonra geciyor normalmi acaba
Baltopu2 Aslan04 benim de ilkini kaybettim,bir tane oğlum var bu üçüncü.Saglikla kucağına al inşallah,bnde demedim kimseye 3 ay demeyeceğiz inşallah