Kızlar merhaba bişi sormak istiyorum ben 23 haftalıkken gittiğimde suyum üst sınırda yani 22 cmdi sonra 4 hafta somra gittiğimde de aynıydı diyetime uymuştum ama son zamanlarda biraz kaçırdım 31 haftalık doktora gittiğimde 27 cm di suyum doktor tam uy dedi diyetine ve beni bi ay somra çağırdı 36 haftalık oluyorum nerdeyse hemen hemen sık takip edilmesi gereken bi durum değil mi bana 1 ay çok uzun geldi son haftalarda