Elisallp Arkadaşlar yarın sezeryan doğum olcak inşallah dualarınızı bekliyorum yarından itibaren happy kids olcak rabbim hepimizin bebeğini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
cahillesohbetikestim Elisallp sağlıklıca al kucağına inşallah canım 🥰 biran önce git ben doğum yapalı 6 buçuk ay oldu gitmedim tekrar hamileyim 😁
Mysaa Elisallp hahah nedensizce bende dogdu butonuna basmadım buranın eski tadı yok ama happkids e de geçmek istemiyorum 😀
eylulmomm @Elisallp sağlıkla al inşallah kucağına canım 🥰 ben dogursam bile gitmek istemiyorum burdan ya alistikk