Merhaba kızlar,
Ben hamile kalınca çift rahimli olduğumu öğrendim diğer bir tabirle kalp rahim de deniyor. 32. Haftamdayım ama daha ilk kontrollerimde doktor nedense sezaryen aşıladı bana ve bende hep o psikolojiyle geldim bugüne kadar fakat kararsızım he belirtmek isterim doğumdan korkum yok ister sezaryen olsun ister normal her türlüsüne hazırım Allah yardımcımız olsun. Ben doğum sonrası toparlanma sürecinde normal doğumun daha iyi olduğunu düşünenlerdenim çünkü vücut doğurduğunun farkında oluyor süreç ona göre ilerliyor ama sezaryen yani özellikle planlı sezaryen ameliyat olduğu için vücudun doğum yaptığını anlaması daha uzun sürüyormuş bunu tüm doktorlar da böyle söyler zaten. Amma da konuştum sorum şu benim gibi rahim şekli bozukluğu olupta sorunsuz normal doğum yapan var mı kendi ya da yakınında tanık olduğu? Biraz aydınlatır mısınız