Yenianne66 canım bence doktorun dedigini dinleme ve hic beklemeden tekrar devam et ben ilk gbeligimde kimyasal gecirdim arkasindan tekrra regl gormeden kizima hamile kaldim saglikli ve 3 yasinda. Kimyasal gebelikte beklemene gerek yok bekledikce surec uzuycak bence hem dusukten sonra daha cabuk hamile kaliniyor. Gecen ay ben gene düşuk yaptim bu ay ne olacak bilmiyorum ama gene ara vermedik olursa 2 3 gun sonra belli olacak bakalm 🙏