Byy34 dünya kadar idrar kan testi yaptım tık yoktu göğüslerim davul gibi olunca adet olcam sandım malum 3bucuk ay olmamıştım bide vajinada sivilce cıktı oh mis kist ssanıp gittim doktora beta bakcam deyince kahkaha attık sonuc cıkınca kaldık öyle meğer şişen göğüsmüş belirti iştah acılması da vardı ama adet öncesi iştahlanmam sanıyodum 1 hafta once cıkmayan kan degeri o gun 2590 cıkmıstı