LamiyaCetinkaya Kızlar adet düzensizliğim var, son adetten 38 gün geçiyor, yumurtlamaya göre adete 3-4 gün var
LamiyaCetinkaya LamiyaCetinkaya birini sabah yapmıştım ilk halini aticam diğerini de erken gebelik testi ile beraber yaptım ama onda çıkmayınca buna da bakmadım, bu da böyle çıkmış
Karairem001 LamiyaCetinkaya canım daha yeni büyük ihtimal ile çok silik benimde böyle ama bi tık daha koyu idi şuan 31+6 haftalik gebeyim hayırlı olsun birde kan ver kafan rahat olsun
ebrarmom08 LamiyaCetinkaya 5 dakikayi gectikten sonra fark ettiysen kuruma cizgisidir. bende yaptim yarim saat sonra bende de test de hayalet cizgi cikti. Benimde adetime 3 4 gun var testi tekrarliycam 3 4 gun sonra sende 3 4 gun sonra tekrarla bence
LamiyaCetinkaya Karairem001 ayten_kazimova 1anne3bebe Nurella2 iki_tospik_annesii prettywomann poyrazvearya ebrarmom08 kızlar birinci testin ilk 5 dk halini de attım, olursa ikinci bebeğimiz olacak uzun süredir deniyoruz, hiç kuruma çizgisi bile görmedim hep dümdüz negatif çıkardı. Bugün artık 3. test böyle çıkıyor. Erken gebelik testi yaptım ama sonra okudum meğer adet gecikmesinin ilk günü sonuç veriyormuş, ondan dolayı çıkmadı sanırım onda 🥺 Birkaç gündür adet ağrılarım var, bugün koku hassasiyetim ve mide bulantım başladı, içimde bir his hamilesin diyor ama hayırlısı bakalım 🧐
poyrazvearya LamiyaCetinkaya yarın sabah bence kesin yeniden yap test beklediyse sonradan çıkan yanıltıcı oluyor ama yarın ilk idrarla tekrar yap bence
sinoli LamiyaCetinkaya ben 4 kala bu şekilde, 96 beta ile öğrenmiştim kan testi verin bence 🥰 birde gece yapmıştım ben testi 😌
LamiyaCetinkaya sinoli ikinci ne zaman çıktı bilmiyorum erken gebelik testinde negatif görünce sinirlendim aldım bunu da bir kenara koydum. Şimdi kalkıp çöpe atacaktım böyle buldum
iki_tospik_annesii LamiyaCetinkaya Bunun için kesin sonuç elde edebilmen için kan ver cnm 😊 hakkında hayırlısı olsun inşallah 🙏🥰
poyrazvearya LamiyaCetinkaya umarım hamilesindir canım ama erken gebelik testi ilişkiden 7 gün sonra sonuç veriyor adı üstünde adetin gecikmeden yapınca çıkıyor ama inşallah vardır yarın tekrar dene bence ama
Naziminverasi LamiyaCetinkaya benimde böyleydi şimdi 27 haftalık hamileyim çok yeni sanırım hayırlı olsun
sinoli LamiyaCetinkaya erken genelik testine güvenmeyin boşuna da para vermeyin, çift çizgi gördüğüm zaman gittim kan verdim gebeliğim yoktu ve psikolojim bozulup gidip gelip test aldım berbat bir anıydı..