biokadin Kızlar 20 haftamı biraz geçtim tetenoz aşımızı vurulduk ama 2. Gnüm bugün kolum geceden ağrımaya başladı şişkinlik vs yok karnım ağrıyor biraz da ağrı kaç gün sürüyor siz neler yaşadınız ateş vs oldu ama çok değil .??
trakyalikizce biokadin karın ağrısını bilmiyorum ancak tetanoz aşısı kol ağrısı ilkinde benim 3-4 gün gitti normalmiş ama hemşireye sormuştum. 2. Dozda hiç ağrım olmadı desem yeridir
deryarslan00 biokadin benim şişkinlik ve morarma oldu ama hemşire söylemişti bunlar olabilir korkma diye 3-4 günde geçti morluktan biraz iz kaldı ama ağrısı geçti şükür bende nasıl bi aşıymış bu dedm
trakyalikizce biokadin evet evet ondandır ateş de yapabiliyor hatta şişlik kızarıklık olursa buz koyabilirsin demişti bana hemşire merak etmeyin içiniz rahat olsun
Annesininportakali53 biokadin hicbirsey hissetmedim valla 2. Dozu da vurulmaya gidicem pazartesi günü inşallah oda ilk doz gibi olur 🤭