bilgegk Kızlar ilk gebeliğimde kanama alanlarım hep vardı 7.haftadan itibaren malesef 22haftalık erken doğumda bebeğimi kaybettim 5 ay geçti şimdi tekrar hamile kalmak istiyorum ama yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum böyle bir durumu tecrübe eden varsa dinlemek isterim❤️
Feyzaerturk bilgegk Bende çok korkuyordum ve 35 haftalıkta doğum yaptım ve anladım ki neyi çağırırsan geliyor ne kadar risklide olsa siz olumlu düşünün pozitif düşünün hayırlısı ile kucağınıza almak nasip olsun
Mesudesrds bilgegk bende korkuyorum ilk bebeğimi 27. Haftada doğum yaptım ve vedat etti şimdi 2. Ye hamileyim ve 27 +1 günlüküz serklajliyim ve 2 hafta önce acilmam olduğu için 5 gün hastanede kaldım ilaçla iğneyle tedavi ettiler 2 hafta sonra ağrım oldu yeniden hastaneye yattım kanamam oldu 6 gündür hastanedeyim yine önlemek amaçlı hastanedeyim bende korkuyorum tekrar aynı şeyi yaşamaktan insallahta olmaz güzel günler görürüz
QUEEN088 bilgegk bende 23 haftamda kayp etdim.Sonra oğlumu 34 hFtada doğurdum.Şimdi gebeyim ama yine korkuyorum aynı şeyler yaşarım diye.Allahım sabr versin hepimize sağlıkla doğuralım🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
bilgegk myangelson Kanamam 21.haftada çok fazla çoğaldı pıhtı atmaya başladım sancılarım başlayıp hastaneye gittiğimde ise rahim ağzında biraz kısalma olduğunu söylediler sabaha karşı malesef doğum yaptım şimdi tekrar hamile kalmak istiyorum fakat korkularım var
Zytng bilgegk ben de geçen yıl erken doğum yaptım aynı korkulara sahiptim sizi çok iyi anlıyorum. Sonrasında bir perinatoloji doktoruna gittim muayene etti eski tetkiklerime baktı öykümü dinledi ve o başıma gelenin rastlantısal olduğunu, bir daha yaşamamın düşük ihtimal olduğunu söyledi ve rahatladım ☺️ Hatta başka bir perinatolog da aynısını söyledi ve içim rahat bir şekilde tekrar gebe kaldım şu an 37 olduk haftaya doğum var inş 🙏🏻 Sizde de aynısı olabilir mutlaka gidin ve bilgi alın hiçbirşey düşündüğünüz gibi olmayabilir 😇
myangelson bilgegk basın sağolsun bende 20 ve 21. Haftamda rahim ağzı kisalmasi ve açılma nedeniyle serklaj oldum yoksa doğum olacaktı ama dikişe rağmen bebek durmadı rahimim yırtılmaya başladığı için 27. Haftamda acil sezaryen doğum yaptım bebeğim 2 gün yaşadı benim tekrar hamileliğim için en az 1-2 yıl bekleyeceksin dedi doktor ama senin o kadar beklemene gerek olmaz belki. Benim de çok korkularım var daha 1 ay önce oldu bu olaylar bende çok korkuyorum ama Allah yardımcımız olsun inşallah Allah’ın izniyle sağlıklı bir gebelik geçirip bebeklerimizi sağlıkla kucaklarımıza alacağız vakti ve zamanı gelince 🤲🏻
bilgegk Zytng İlk gebeliğimide bir hem kadın doğum doktoru hemde perinatolog kontrolünde devam ettiriyordum aslında bir kaç kez hastaneyede gidip doğumdan sonra kontrol oldum bir skntı çıkmadı ama işte insan bir kez yaşayınca korkusu daha fazla oluyo.. Sağlıkla kucağınıza alın miniğinizi rabbim size bağışlasın inşallah 🤲🏻🥰
bilgegk myangelson Sizinde başınız sağolsun çok üzüldüm yaşadığınız stresi üzüntüyü çok derinden hissettim… 4 ay kadar bekle sonrasında folikasit başlayıp korunmayı bırak dedi doktorum 5 ay oldu hayırlısı rabbim nasip ederse sağlıkla sıhhatle kolaylıkla evlatlar nasip etsin
myangelson bilgegk teşekkür ederim 😔 her doktor farklı herkesin durumu farklı ona göre degerlendiriyorlar. Rabbim hayırlısını nasip etsin 🤲🏻 amiiinn🤲🏻🤲🏻
bilgegk Mesudesrds Allah yardımcınız olsun çok zor stres yapmayın lütfen rabbim size bağışlasın yavrunuzu
Seyma0323 Allah sağ sağlam kucaklarimiza almaya nasip etsin🙏 Canim böyle düşün, o zaten baştan beri sağlıksız bir gebelikti yani belliydi.. bir kere öyle oldu diye herzaman olmayabilir