Merhaba kızlar❤️
Adete 1 gün kala beta hcg 22 çıktı. Bugün adetin 2 gün gecikti yani 4+2 oldu bugün sabah sonucum 55 çıktı. Tam 60 saat aralıklarla bu şekilde oldu normal mi acaba stres yapmalı mıyım. Bakıldığı zaman 2 günde 3 günde bir 2 katı artması gerekiyor benimli artmış ama değer çok küçük geldi bana. Normak mi sizce artış. 2.5 gün olmuş oluyor saatlere bakarsak 3 gün değil yani