GlsMila Ay bu gün 38+5 olduk dayanamadım gittim meryem ana otu aldım fanusa koydum siz de faydası oldu mu
immos Yani ben kullandım ilk doğumda ama suyum gelip açılma başladıktan sonra koymuştuk hiç duymadım açılmadan önce koyulduğunu.
GlsMila immos kasık ve bel ağrım var 1-2 gündür bende ondan dolayı koydum ama yanlış mı doğru mu yaptım bilmiyorum
Kubrailkan Sancı başlayınca hastanede koyduk biz. İnandım da ama normal doğum yapamadım malesef. Sağlık olsun😊💕🙏