baby3_ oo çok riskliymiş maşallah işey yaramış canım valla zaten dikişin amacı bebeğin erken doğmaması benim doktorum her gitmemde piskolojımı bozuyo hep olumsuz konuşuyo bebeği sadece dikiş tutuyo bari 800 gram olsa şansımız olur dedi dünden beri gözüme uyku girmedi stresten Arıcak dikişlerim😞