Kizlar kafayi yemek uzereyim 8 günlük olduk bugun pzts gunu dogdu bebegim hastaneden cikarken sarilik baslangici dediler bol bol emzirme dediler evimize geldik yarınki kontrolde değerler yuksek cikti yatis verildi bir gecelik ışın tedavisi gordu kuvezde ozel odamızda iki derece degeri dustu ve kontrol altinda olmak sartiyla eve gonderildik emmesinde tuvaletini yapmasinda hic bi sıkıntı da yok ama her kontrole gittigimizde değerimiz azalicagi yerde cogaliyor ustelik kilo da aliyor bebegim bjr haftada 300 gram aldi aya gore hesap etsek 1kilo alabilecek demekki cocuk ama sariligimiz gerilemiyor bana akıl verin