Haticeozturk cnm benim dediğin gibi oldu ama benimki çok ağrıyodu o zaman emziriyodum ben emzirmek büyük bi işkence olmuştu bana sonra doktora gittim lokal anesteziyle aldılar ufak bi ameliyat geçirdim yani ama çok çektim göğsüm baya kötü oldu süt doldu çocuğu emziremedim diye dikişli yerden süt atıyordu sonrasında hamile olduğumu öğrendim şimdi iyi ama doktor tekrarlama ihtimali var dedi şimdiye kadar şükür bişey olmadı