Eminebayrambey şu an eşimle bizde onun tartışmasını yapıyoruz, gurbetteyiz.
İstanbulda özel kliniğe gidiyordum, burda da yakın bir yerde özel kliniğe gidiyordum.
Doğuma İstanbul’a gidecektim.
Bugün olduğumuz yerde ki devlet hastanesine gittik, konuştukları, verdikleri ilaç, özele de gittiğimiz de 1 saat bekliyoruz her şey aynı neden İstanbul’a göndereyim seni doğuma diyor bilmiyorum.
Dediği de doğru geliyor ama ailemden kim gelebilir yanıma bilmiyorum, doktorun, asistanların hiç bir farkı yoktu gittiğim özel klinikte.
Sadece ultrason ve yatak farkı var.