Miyomum var yaklaşık 8cm. Bebişim 7+6 şu an. Çok şükür iyiyiz.Doktora gittiğimde 5. Ya da 6. Haftadaydım. Hiç kanamam olmamıştı. Günde 2 tane Progestan verdi. Sonra üniversite profesörüne gittim. Dedi ki kızım dedi progestan düşüğü engellemiyor. Sadece sana daha fazla hormon salgılatıyor. 3 ay içinde düşerse bebek üzülme çünkü sağlıklı olmayacaktır, sen kendi sağlığına odaklan. İyi ki de dinlemişim.