2022Mom2022 Kızlar selam 7+2 yim doktorum beni tatmin etmedi başka doktora gidicem ama kadın doğumamı yoksa bu değerlere bakan başka bölüm varmı ? Kandaki PROTROMBİN ZAMANI NORMALDEN ÜSTTE ÇIKMIŞ bu durumda hangi bölüme gitmeliyim varmı bilginiz ?
2022Mom2022 mysweetbabyy Çok teşekkür ederim canım bebeğe zararı varmı bu durumun kuzum varmı bilgin 😰