serifebzk Kizlar son 3gundur programda bebegimden gelen mesajlar bildirim olarak gelmiyor mesajlara girince goruyorum. Sizlerde de oyle mi ??
Duru03 serifebzk programı indirdiğim günden beri hep bi sıkıntı gelen bildirimleri tıklayınca kayboluyor okuyamadan bebişten gelen mesajlar kaydedilmiyor admin görmüyor mu acaba bu yazılanları şikayetleri