Aslında normal doğum yapmayı çok istiyordum ama bebeğim iri olduğu içim ve açılmama rağmen kanala girmediği için riske atmak istemedik ve cumartesş sabah 7 de sezeryana giricemm haftası önde ve kilosunda fazla sezeryanda karar kıldım hala içimde normal doğum uktesi var ama sancılarım da olmasına rağmen bir gelişme yok maalesef herşeyin hayırlısı sezeryan olanlar var mııı