Eren_umay2 Niska bende endişe ediyorum ya değişirse diye daha gitmedim öğrenmeye haftaya gidecem bakalım 13 haftalıkken bakalım ne diycek doktor
Minikbebegim1999 Niska bizde yarin ogrenicez inşallah 14+2 cok heycanliym doktor tahminde bulunmuyor 20 hafta olmadan soylemem diyor ama yarın randovum var özel hemşire de o soylicek bakalim
Nursemother Niska ultrason fotografininizi atsaniza merak etitm😊Allah sagsalim kucağınıza almayı nasip etsin🌸😊
Ozgenur27 Ultrason resmi varsa atabilirmisin ilk haftalrdaki şimdiki de olur bnde ogrenicem de onun için dedim
Ozgenur27 Google mutluresim yaz canım orda ilk çıkana tıkla resmi ekle bağlantıyı kopyala yazıyor öyle yapican bnde öyle yaptım
Eren_umay2 Niska Hayırlısını versin Rabbim bi oğlum var tabiki birde kız duygusunu tatmak isterim eşimde bende oğlumda 12 . Haftamda öğrenmiştim cinsiyetini
Tunahan_rumeysa16 Minikbebegim1999 en net 19. Hafta ve sonrası belli oluyor çünkü :) banada 15. Haftamda doktorum erkek dedi ama ben yinede detaylı ultaronu bekleyeceğim 17+3 ’üm şuan 2. Gebeliğim olacak 😊