Sedahamza 36 haftamdayim 34 2 hafta sonra gel dedi ama bulamadım şuan 36 oldum devlet hastanesi gidiyorum gitsem direk alırlar mı
eslemesila Sedahamza eğer normal sıra veriyorsa fis alıp muayene olabilirsiniz ama sıra vermiyolarsa bakmazlar
Adamasali_12 Şehir hastanesine gidiyorum bende randevu bulamadığım da o haftalar da randevusuz sabah gittiğim de kayıt açıp bakıyorlardi