Merhaba kızlar. Bu kadar erken bi doğum hikayesi yazacağımı ummazdım ama hayat sen planlar yaparken başına gelenlerdir cidden. Evet 2 gün önce doğum yaptım. Yaklaşık 1 hafta önce sancı nedeniyle acile kaldırıldım ve nst’de de sancılarım tavandı, çatı muayenesine alındım ve 1-2 cm açıklıkta görüldü. 2 gün yatış verildi ve sancı kesicilerle bebek için ciğer geliştirici vuruldum. Doktorum asla bu haftalarda doğum yapmamı istemedi, karnımda çocuğu tutmam için elinden gelen tedaviyi uyguladı. Çünkü çok erkendi. Evet 2 gün yatışın sonunda hastaneden çıktık ve doktor her gün düzenli nst’ye gelmemi söyledi, her gün düzenli nst’ye gitmeye başladık. Her gün iyi olacağına aksine nst’lerimiz gün geçtikçe kötü çıkmaya, bebek hareketlerinde azalma görmeye başladık. Günde 3-4 defa nst’ye gidiyordum artık. Derken pazar akşamı bebek hareketlerini asla hissetmemeye başladım, o gün 4 kere nst’ye gittim, nst’de de hep çizgiler dümdüz görülmeye başladı, çatı muayenesine alındım ve 3 cm açıklık görüldü. Nst’ye tekrar alındım ve bebek kalp atışlarında da düşme görüldü. Acil olarak gece 2′de ağlayarak sezeryana alındım. Hazır değildim ama bebeğim artık içeride durmak istemiyordu. 5 dk içinde bebiş dünyaya geldi. Toplamda 10 dk gördüm ve erken doğum nedeniyle küvöze alındı. Ciğer geliştirici vurulmamın sayesinde genel durumunda sıkıntı yok ama biraz ayrı kalacakmışız. Ayrı kalmak çok zor ama minik kızımla en yakın zamanda eve döneceğiz inşallah. Evet kızlar benim doğum hikayem böyle, herşeye hazırlıklı olmak çok önemli, hiçbir şeyinizi ertelemeyin, şimdikiler çıkmak için can atıyor 🙏🏻🥰