haticenurrr Rabiafa bende aynı durumdayım canım normal dedi doktorum ve hicbir gebeyle kendi gebeliğini kıyaslama dedi🥰
0323 Haftadayım. İlk idrar testi yaptığım hafta çok yorgun hissediyordum kendimi. Ayakta uyuyacak duruma geliyordum. Bu aralar daha iyiyim. Karnım şiş, düzenli tuvalete çıkamıyorum ve ara sıra başım ağrıyor. Bunlar haricinde çok şükür bir belirtim yok.