Mayahanim Kizlar ben 6-7-8 agustos’ta kaset testi kullanarak yumurtlama gordum 9 agustosta’da catlamayi gordum ve bu gunlerin hepsini değerlendirdik . Simdi benim ne zaman hamilelik testi yapmam lazim bilmiyorum cunku aydinlatirsaniz sevinirim
Ddrjrjrr Mayahanim ayın 21-24 gibi erken gebelik testi yap zamanında döllenme olduysa çıkar muhakkak. Çatlama sonrası 12-14 gün sonra çıkıyor
Yehsen-27 Mayahanim canım adetinden önce erken gebelik testi alabilirsin tam içine sinsin istiyorsan adet gecikmesini bekle
Mervealadag Mayahanim 6 eylul de yapmalısın bence garanti olur :) dollenme sonrası ortalama 10.gunde erken gebelik testlerinde çıkabiliyor diye biliyorum
Ozgenur27 Mervealadag kızlar benim mesjima da cevp yazarsanizsevinirim ozgenur adım kese şeklinden cinsiyet tahmini diye yazdım
Mervealadag Ozgenur27 valla ben bisey anlayamiyorum inanin ben 13 deyim cinsiyeti doktor soyledi ama ben onu da goremedim😂😂
menessare Mayahanim bende 10 unda falan anladım yumurtladığımı belirtilerden normalde takvimde 3 ü diye gösteriyor ama geç oldu yumurtlama . Bugün iki gün gecikti diye test yaptım ama çıkmadı. Aslında normal dimi onunda yumurtladıysam nasıl çıksın 19 una ….