Ozgenur27 Kızlar burda ultrasyonda doktor 7+3 günlük dedi acaba kese şeklinden cinsiyeti anlayan varmı aranızda 
Deletedmom_12 Ozgenur27 kese sekli ile cinsiyetin bi alakasi yokki o sivi icerisinde doktor bastirdikca sekil aliyor
Elifsntrk Ozgenur27 Ya artık biraz araştırma yapın lütfen yaa cinsel organ 12. Hafta da tamamen oluşmaya başlayan birşey kese şeklinden ne cinsiyeti allah aşkına offf
Eslem_1 7+3 te hiçbir şeyden cinsiyet belli olmaz bu saçmalıklara inanmayın ayrıca ultrasyon değil ultrason