ozgebngl Kızlar merhaba bende daha önce genital siğil vardı geçmişti hamile olunca tekrar çıktı.Doktorum doğuma kadar gitmezse normal doğum yapamazsın dedi.Konuyla ilgili bilgisi olan var mı?
Zehraslancan ozgebngl bende dün öğrendim olduğunu almamız ve patolojiye gondermemiz lazım dedi ama gün vermedi takip altında tutacakmış sonuç ise hpv virüsü çıkarsa normal doğum yapamazsın dedi baya bişey dedi benimde kafam çok karıştı ve korktum
Zehraslancan Mysaa aldırıp patolojiye gonderince belli olucak sıkıntılı yani virüs degilse normal olabilirmiş insallah bişey çıkmaz.