2 oğlumda cok sakindi hamileyken hatta son haftalar haraket etmiyo diye acile bile gidiyodum. Cok sessizdiler. Dogduklarinda da öyle sessiz sakin bebeklikleri oldu ama 2 yasindan sonra ikiside canavardan hallice😀😀Simdi 3. Paşa gelecek daha 20. Haftada düğün salonuna çevirdi karnimi dogunca korkuyorum valla 😀😀