Bugun döngümün 30.gun bittiği günden beri test yapıyorum ama hala pik göremedim. Daha oncede kullanmıştım test o ay da görememiştim. Tam bir yıl oldu ve ben artık çok yoruldum. Mental sağlığım yerinde değil artık evde,işte ,uyurken, yemek yerken,gülerken, ağlarken kafamın bir kösesinde hep bebek düşüncesi var. Aklımdan çıkaramıyorum. Ve umudumu yitiriyorum artık.