O kadar sezaryen karşısıydım ki hep normal doğum normal doğum diyip duruyordum, hatta benim yazdığım başlık gibi olanları açıp okumuyordum bile sezaryen olmayacağım ki normal istiyorum diye ama herkesin dediği gibi bebek kendi seçiyormuş gelişini şimdi 40 günlük olduk artık kendime de bebeğe de rahatlıkla bakabiliyorum hattaa 20 günlükken dışarılara çıkıp gezmeye başlamıştık bile 🤭 gelelim hikayemizeee🐣
40+3 günlüğüm ve hala hamileyim haliyle eşimin ailesi beni o kadar bunaltıyordu ki doğum olmayacak mı bu çocuk niye gelmiyor ha bişey mi oldu çok kalması da iyi değil sezaryen mi olsan suni sancı mı verseler diye bende hepsine hayır allah verdiği gibi almayı da bilir diyip bir yandan da ya gerçekten bişey olursa onun sorumluluğunu nasıl alacağım diye tribe girmiştim daha doğrusu girdirilmiştim 😏 neysemm 5 temmuz sabahı kalktım ki afedersiniz altıma işedim sandım yatak falan azcık ıslanmış. Dedim su olsa böyle az olmaz ya da şu anda akmıyor herhalde kaçırdım dedim. Sonra öğlene doğru baktım yine aynı ama sanki tutabiliyorum da tutmamışım gibi diyorum suyun gelmesi böyle olmaz herhalde neyse üçüncü kez de aynısını yaşadım ama bu sefer baktım azar azarda olsa su akar gibi akıyor ve tutamıyorum dedim aha bu sefer geliyor herhalde. Öğlen ½ gibiydi duşa girdim kendimi hazırladım anneme haber verdim bana gelsin diye. Kaynanam zaten yanımdaydı ona en son söyledim🤭😂 yemek yedim yedirmezler diye sonra eşimi aradım dedim suyum geldi ama panik yapma sancım falan yok. Keşke de hemen gitmeseymişim ama eşim tabi gelmenin heyacanı ve paniğiyle hadi gidelim diye tutturdu 4 de kadar anca durdurabildim😐😂 4.30 da hastaneye girişim yapıldı gerçekten suyum gelmiş ama sancılar sıfır gözüküyor iki kere falan kontrol ettiler açılma 2,5 cm zaten üç gün önce kontrolde de öyleydi ilerlememişti. Suni başlayalım dediler ilgilenen asistan çok iyiydi korkma suni daha acılı diyen kesim var ama aslında biz sana sancıyı verecek olan o salgıyı veriyoruz sen aslında kendi sancını çekeceksin dedi zaten korkmadım da hazırlıklıydım o kadar bebiş gelmedi ki kesin suni ile başlarlar diyordum hep. Başlattılar suniyi akşam 6 gibi 24 ile. 8/9 a kadar yine hiç bir şey hissetmiyorum hafif hafif ağrı ama zorlayacak türden değil. Gelip bakıyorlar açılma hala aynı. 36 ya yükselttiler sancıyı orda başldı hafif hafif. Böyle kasıklarınız kasılıyor ben ayağımı hareket etmekte bile zorlandım ama hep nefes alıp verdim derin derin hatta o kadar derin almışım ki bu sefer başım dönmeye başldı😂😂 neyse kıssacası açılma ilerlemedi 🥲 çıktım sıcak suya girdim iki kez yarım saat kadar durdum annem sağolsun hep yanımdaydı sıcak su iyi geldi kasılmalar gitmese de hafifletiyordu saat 12/1 gibi açılma ¾ arası dediler bir yandan sevindim en azından ilerlemiş diye. Ha bu arada süre çok uzun gelebilir ama bana zaman o kadar hızlı geçti ki hatta diyordum 12 saatte doğursam iyi 4 e ne kaldı ki diye hala diyorum o sancılar beni zorluyordu ama gidince hiçbişey yokmuş gibi bir de annem yanımdaydı o ğzğlnesin diye canım yansa bile sesimi çıkarmamaya çalıştım belki eşim yanımda olsa ağlayıp sızlanırdım😏😂 onunda gücü vardı bende en son dediler açılma ⅘ cm olmuş yarım saat nst de kal bakalım sonra gece sancı vermeyiz dinlenirsin tamam dedim saat 3. Yarım saat sonra geldiler doktor dedi pek beğenmedim bir daha koyalım nst ye ama ben de bekliyorum ki sancıyı durdursunlar da uyuyayım bu arada sancıyı 12 ye düşürdüler kendi sancılarım çoğalınca neyse 3,5 oldu tekrar geldiler doktor baktı bişey demedi nst kağıdını aldı gitti. On dk sonra bir grup hemşire bir varis çorabı anneme verdiler hemen giydirin diye ne olduğunu anlamadık sezeryane geçiş olduğunu duyunca annemin omuzunun çöktüğünü gördüm o beni biraz üzdü. Ama ben sancıdan kıvranıyorum sessiz sessiz doktor geldi açılma ilerlemiyor bebek içerde çok kaldı suyun gitti riske giriyoruz artık dedi ve sırf sezaryen olmamak için devlete giden ben ankara şehir hastanesinde sezaryen oldum😂
İmzalar falan derken ameliyathaneye gittik o anestezi uzmanı salak kıza tekrar nefret dolu sevgilerimi iletiyorum sancım var diyorum kadına kımıldama diyip duruyor akıllı iğne vuracak diye ha bu arada iğne gerçekten acıtmıyor derin nefes alın ve kımıldamayın ayaklarınız ısınmaya ve uyuşmaya başlıyor. Uyuşunca hemen yatırıyorlar sizi anlık sancım gitti zaten çok şükür 😅 yeşil örtüler her yeri sardı sadece kafamda duran hemşireleri görüyorum başın ağrır veya dönerse söyle dediler tamam dedim. Bir yndan da korkuyorum bu kadar çabuk uyuşamaz bence hissedeceğim diyorum kız diyor daha başlamadılar ama diyorum ben hissediyorum kesiyorlar şuan ahshaha hissettiğim şey acı değil arkadaşlar canım yanmadı kesinlikle ama size dokunuşları hissediyorsunuz ve bebek çıkışı ahh mucize birden karnım sanki yapıştı o kadar rahatladım saat sabah 4,27 de bebişim doğdu 3.600 kilo 🥹 sonra 10 dk 15 dk beni diktiler ve o herkesin dediği soğuk odaya götürdüler beni götüren gençler çok iyiydiler aşırı titriyorsunuz ama anesteziden dolayı. Burda okuduğum için titreme olacağını biliyordum ondan korkmadım. Ahh sonra bebişimi getirdiler yanıma tam cam kenarı yüksek kattaydık güneş doğuyordu bebeğim camın yanında o manzara gerçekten müthişti 😍😍 ardından bir hemşire geldi bebeği giydirdi bana getirdi bebeğin emmesine yardımcı oldu sanırım başta sancı çektiğim için sütüm çok şükür ki hemen geldi yarım saat sonra da odaya geçtik ardından eşim ve annem geldi 🥲 hepsinin gözleri yaşlı ailemizde sezaryene alınan ilk kişi bendim o yüzden annem çok korkmuş canım yandı diye hiçbişey olmadı 5 dk da bitti zaten diye telkin ettim onu😅 6 saat sanırım bişey yemek içmek yasak. Sonra ilk yürüyüş herkes zor yazmıştı o yüzden başta kotrtum kafamı dik tuttum ve kalktım kalkmak zor değildi ama yürümek zordu. Tüm gece yürüyüş yaptım desem yeridir koridor boyu. Ayağa kalktıktan sonra bol bol sıvı tüketiyorsunuz gaz çıkarınca da yemek yiyorsunuz. sağolsunlar hoşaf falan yollamış teyzemler onlar ilk gün değil ama ikinci gün etkisini gösterdi ve tuvalete çıkabildim zaten sıvı tükettiğiniz için zorlanmadan tuvalete çıkabiliyorsunuz. Normalde sezaryen olunca 2 gün kalınıyormuş biz sabahtan doğum olduğu için sanırım yatılım yapıldığı gece bir kaldık doğumdan sonra da bir gece kaldık sonda baktılar bende bebekte iyi haydi eve dediler 😂 ha bu arada araba yolculuğu bence en zoruydu yoldaki en ufak tümsek ya da çukur canımdan can aldı ayakta gittim desem yeridir. Eve çıktıktan sonra banyo yapabilirsin dediler eve geldik banyo yaptık ve nakavt 😂 bebiş zaten hissediyor gibi siz iyi olana kadar uyuyor demek ondan ilk günler aşırı uyurlarmış rabbimin hikmeti işte 😍 bizimde hikayemiz böyle baya baya uzun oldu hakkınızı helal edin.
Ve sezaryen olacaklar bol bol ameliyat sonrası yürüyün ben 4. Gün artık dik yürüyordum. Ha bir de yatağa dümdüz yatın çünkü emzirdiğiniz için aşırı sırt ağrısı oluyor düz yatınca hafifliyor sırt ağrınız sonra eşiniz sizi tutup kaldırsın ben öyle yaptım çok iyi geldi ağrılarıma 😍 10 gün sonra da zaten estetik dikiş yapmışlar iki kenarda dikişler vardı onları açtırmaya gittik hiç acımıyor sakın korkmayın ♥️ Herkese rabbim anneliği tatmayı nasip etsin sağlıkla kavuşun evlatlarınıza 🌸🌸